Slut som artist!

Vilken kväll vi hade igår, helt sjukt! Har inte haft så roligt på gud vet när. Allt började med ett glas vin på min balkong med min rommie. Efter det gick vi vidare till Lasse där det var förfest på balkongen med gitar speling och skön song. Hoppade in nio stycken i taxi och drog till Crazy hourse där det blev goda drinkar och mycket skratt. Efter det flängde vi nog runt på varje bar i hela Alanya innan vi tillslut åkte hem och la oss. Sicken rolig kväll, vilket jag dock fick betala för idag. Jag och Rikke har legat som två strandade valar vid poolen och inte rört oss ur fläcken. Frutom när jag tvingade iväg Rikke för att köpa kebab och cola.

Nu ligger jag i soffan och vilar lite efter att ha storstädad, tvättat och diskat. Vid sju tiden ska jag och Rikke Pikke till kontoret och sen äta en mysig middag för två i hamnen. I kväll blir det nämligen läggdags tidigt, har inte blivit mycet sömn på senaste tiden!

♥/D

Kommentarer
Postat av: Roger Wiklund

Skulle inte du börja med ett lugnare liv !!!!!!

2012-05-15 @ 20:35:50
Postat av: Frun!

Äsch, lyssna inte på pappa han skämtar bara! Party on man ;) <3

2012-05-16 @ 12:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0