Ska det vara så svårt?

Idag har jag, Rikke, Lasse och Thomas kört runt i Insecum och Oba som ligger utanför Alanya för att studera de hotell som vi har där. Men jävlar va svårt det var att hitta dom, det var precis som att någon med flit hade byggt dom där för att jävlas med oss guider. Men efter 6 timmar i bilen och en hel del bråk och gnäll så hade vi hittat alla elva hotell, så nu har jag sten koll på dom i alla fall. Dagens bästa var när vi skulle stanna till och äta lunch nere i hamnen på Marina. Vi fick förrätt, varmrätt och kaffe och när vi skulle betala så kom ägaren och sa att restaurangen bjuder på allt eftersom att vi jobbar här. Helt fantastiskt att vara guide ibland!

Nu ska jag nog ta en liten powernap för kl 6 ska vi åka till kontoret för att sedan studda en av våra utflykter som heter turkisk afton. Kommer tydligen bjudas på mat (i like) och sen är det någon show av något slag. Kan bli spännande! Men först sova och duscha!

ska försöka fotta i kväll så att ni också får uppleva den här jäkla turkiska kvällen!

PS: Dagens andra bästa, kommer hem från jobbet kl 3 och sätter mig i soffan med datorn och viktor (min roomie) kommer ut.

Viktor: God morgon, vad gör du hemma, jobbar inte du?
Denise: haha godmorgon? är du dum i huvudet kl är ju 3, så jag har siesta.
Viktor: Shit, jag måste ha varit riktigt full igår, vaknade precis. Och jag som hhade ju klipptid kl 11 idag!

♥/D

Kommentarer
Postat av: anette

Det låter som du har det toppen! Jag längtar tills vi kommer så vi får se allt,

Ta hand om dig o cykla inte hem ensam på kvällarna, kram

2012-05-03 @ 19:38:05
Postat av: Mikaela

Nisse! Hur går det med ditt mål att skriva minst 2 inlägg per dag? Känns sådär va.....?

2012-05-04 @ 08:59:44
Postat av: Soffe

ATT UPPDATERA!!!!!

2012-05-04 @ 21:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0