Office!

Just nu sitter jag på kontoret och filosoferar samtidigt som jag lyssna på böneutropen, riktigt underhållande. Väntar nämligen på Rikke som är på möte med bossen så att vi kan få äta lunch någon gång. Har i alla fall haft service nu på morgonen och det gick bra som vanligt, lite klagomål bara men det var lätt fixat. Efter lunchen så ska vi cykla hem för en kort siesta innan det är dags att åka och studera hamam, ansträngande. Nej men det ska bli skönt, sen ikväll så ska jag bara vara hemma och plugga eftersom att jag har min första utflykt i morgon. Ska bli riktigt roligt!

Nu får dom fasen komma tillbaka, är riktigt jädra hungrig. För övrigt så har jag faktiskt haft en riktigt bra dag i dag om man jämför med resten av veckan. Hoppas det fortsätte likadant.

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0