Hur man imponerar på en guide!

Idag har jag haft två välkomstmöten som gick fint, hade inte så många gäster så det var riktigt skönt. Åkte hem imellan på min siesta och låg vid poolen i några timmar eller framför allt i poolen. Det var riktigt varmt idag, ångesten börjar verkligen krypa på för det kommer bli så sjukt varmt i sommar. Hur som helst, har precis duschat och ska börja göra mig i ordning. Ikväll har vi nämligen blivit bjudna på middag hos en av våra sammarbets restauranger som heter marina. Att få gratis mat är något som guider verkligen älskar, mat är heligt för oss. Vi har oftast inte tid att äta eller struntar i det för att spara pengar. Så när det står på ens schema att man är bjuden på gratis middag så är det som julaffton.

Dagens höjdpunkt förutom middagen ikväll är att jag var "tvungen" att prov åka vattenruschebanorna (stavning) på ett av våra hotell för att en liten kille hade nämligen gjort sig illa. Och efter som att jag är så noga med mitt jobb så prov åkte jag båda två gånger, bara för att vara på den säkra sidan såklart *blink*

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0