Hård dag!

Idag har allt som kan gå dåligt gått dåligt! Började med att jag vaknade upp på fel sida, och sur redan från början. Varför vet jag ej, så olikt mig! Åkte i alla fall till kontoret där allt som kan gå fel gick fel, slutade med att jag och Anu fick panik cykla till service och kom in springande i receptionen anfådda och sena, såklart! Självklart var hela repan full med våra gäster som hade det ena och det andra att säga. Efter mycket om och men och mycket cyklande så kom vi i alla fall tillbaka till kontoret. Ungefär här började jag få en sjuk huvudvärk som nu gör att jag knappt kan hålla upp ögonen. Är i alla fall hemma nu och ska hoppa in i duschen, städa och skriva ett brev till en grupp med gäster som kommer hit i morgon som jag ska vara kontakt person till.

Efter det bär det iväg till Antalya för att titta på någon form av show, jag har faktiskt ingen aning men det ska vara riktigt fett har jag hört! När jag har sätt hur det går till så kommer ni få en detaljerad beskrivning av det hela. Längtar verkligen efter bussresan dit på två timmar så att jag kan få SOVA!

Imorgon är jag halvledig, har bara service på kvällen, så jag ska verkligen sova ut och försöka beta av så mycket som möjligt på min ToDo list. Listan är just nu en mil lång, så det är bara att sätta i gång!

   

Några bilder från utflykten igår till Dimchay!

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0