Godnatt!

Nu är jag äntligen hemma efter den härlig kick off med AYT 12 och en halv dag med en inte lika rolig service. Kick offen var grym, först var vi indelade i lag och körde massa roliga tävlingar och efter det vart det middag och partaj. Dock blev det en tidig hemgång för mig och Rikke, vi kände oss inte i form så vi la oss vid ett. Låg och snckade massa skit och somnade till ljudet av regn och åska. Kan det bli bättre! Sov tio timmar och vaknade upp pigg som en nötkärna, medans alla andra såg ut som vrak. Hade service själv hela dagen och stötte på problem efter problem så kom inte från kontoret förrens kl 9. Men som sagt nu ligger jag i sängen och äter nudlar, ska titta på sista avsnittet av topmodels sverige och sen sova. Har även ont i halsen och känner mig allmänt deppig! jaja, i morgon är det en ny dag med nya utmaningar. Har Arrival/departure hela dagen, kan bli en rätt skön dag tror jag!

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0