God morgon!

Idag är det Torsdag vilket betyder att jag ska studera en av våra utflykter hela dagen! Det var uppstigning kl 07.30 för att bussen skulle plocka upp oss kl 08.00. Efter att ha väntat på bussen ca 10 minuter så ringer dom från kontoret och säger att dom har gett oss fel pick up tid. Helt fantastiskt! Vilket betyder att bussen inte kommer förrens 09.30! Tack som fan excursions för att ni lurade mig på en sovmorgon till kl 09.00. Så nu är jag tillbaka i sängen och väntar på att klockan ska bli halv 10 så att jag ännu en gång kan gå till bussen, som förhoppningsvis kommer den här gången. 

Nu har jag klagat färdigt för idag, dagen kan ju i alla fall bara bli bättre och bättre! Som sagt studera utflykt och ikväll ska vi ha weekly meating och efter det ska vi äta middag med ett av de företagen som vi samarbetar med här nere = gratis middag! 

så ser min dag ut, hoppas att ni får en riktigt härlig Torsdag! Så skriver jag mer under dagen om jag får tid över!

♥/D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0