Författar verkstad..

Kom precis hem från jobbet efter den förmiddag full av service. Träffade dock inte så många gäster så det gick smidigt och snabbt. Sedan passade jag och Rikke på att äta en god lunch på villa okan, halloumi sallad. Den är så jäkla god och jag tröttnar tusan aldrig på den. Nu har jag parkerat mig i soffan för att skriva kompendium hela dagen. Det är nämligen så att jag har fått en fantastiska uppgiften att skriva om alla våra svenska utflykt kompendium. Så jag ska förska göra så gott jag kan, för just nu är de värdelösa. Men jag skulle bara vilja lägga mig på soffan och titta på en bra film. Trösten just nu är att det är dåligt väder och att jag ha en kall cola i kylen som väntar på mig när motivationen börja svikta.

Jag återkommer med en uppdate på hur det går om några timmar! =)

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0