Firar en månad...

Dagen har fortsatt lika bra som den började, shit vilken dag! Efter välkomstmötet cyklade vi ner till palm beach och softade hela dagen i deras underbara solsängar (hade med mig kameran men noll batteri, gör ett nytt försök i morgon) Hur som helst, så solade vi, lyssnade på nice musik och åt god lunch. Ikväll är det utgång på schemat och alla är verkligen taggade. Ska bli så roligt, eller som Oskar säger "Vi ska bli fulla och obehagliga". Kvällen ska börjas på bästa sätt med att jag ska bjuda mina två fruar på pannkakor, glass, jordgubbar och vin. Sen ska vi glida ner mot Crazy hourse för att se vart kvällen för oss. Har varit sugen på pannkakor i två veckor så nu är det äntligen dags. Måste ju även fira att jag har varit här i fyra veckor, en hel månad. Shit man, va tiden går fort! Det är bara att spänna fast säkerhetsbältet och njuta av turen.  

I've never been afraid of the highest heights,
or afraid of flying, now.
I've never been afraid of the wildest fights; not afraid of dying!


♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0