En vanlig Lördag!

Vaknade upp av strålande sol för första gången på hela veckan, så himla skönt! Var ute på den lilla rundan i går så var hemma efter ett någongång, det var ju trotts allt löning och Bellas födelsedag. Men blev bara cola för min del eftersom att jag äter medicin mot de här jäkla utslagen. Men det possitiva är i alla fall att utslagen är bättre så det går i alla fall åt rätt håll.

Just nu sitter jag på kontoret och väntar på att cykla iväg på service, själv. Hatar att ha service själv för då har jag ingen som jag kan terra hela tiden. Ikväll blir det middag på Red tower med teamet och efter det ska vi titta på Eurovision.

I morgon ska jag faktiskt ut till flygplatsen och jobba hela dagen, har ingen aning om när jag börjar eller vad jag ska göra men de behövde en extra hand och då är det bara att ställa upp. Annars så är det Lördag i dag och jag hoppas att ni njuter för fullt av eran lediga dag, för er som är lediga. Nu ska jag kila iväg och köpa en glass och sen börja cykla mot service.

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0