En riktigt riktigt god dag!

Idag har det fasen varit en riktigt bra dag! Kom hem för en liten stund sedan efter att först ha varit på hamam vilket var super skönt. Efter det åt jag och Rikke middag på favorit restaurangen, blev varsin kycklingsallad med Haloumi ost. Och kvällen avslutades med att vi cyklade hem längs strandpromenaden med varsin latte i handen medans solen gick ner bakom oss. Jag trivs verkligen som fisken i vattnet här, och nu har jag och Rikke bestämt att vi ska försöka leve lite mer sunt än vad vi ha gjort hittills.

Nu ska jag hoppa in i duschen, stänga av telefonen och sätte mig i soffan och plugga. Har min första utflykt i morgon och det är först nu som jag har tid att sätta mig ner och plugga. Men det kommer gå bra, man kan allt bara man vill!

Nu gott folk, kastar jag in handduken för idag så hörs vi i morgon efter utflykten! Önska mig lycka till!

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0