En bra dag!

Idag är det verkligen en bra dag! Jag tog en promenad längs stranden i morse, och efter det kröp jag ner i en solstol och bara chillade. Läste världens kanske bästa bok, tog ett dopp i havet och busade med en street hund som bestämde sig för att bli min vän. Jag kastade boll ut i vattnet som han hämtade sen låg han under min stol resten av dagen. Gick hem vid halv 3 tiden och köpte med mig lunch, halloumisallad som jag åt på balkongen i skuggan. Sitter kvar på balkongen och lser bloggar, dricker cola (jag vet, jag ska sluta) och lyssnar på Melissa horn.

Sjukt att jag längtar efter att få börja jobba i morgon, känner mig som ett barn på julafton. Vill bara sätta tänderna i nya utmaningar and make holiday dreams come true! Jag trivs verkligen bra i Turkiet än så länge, super fin stad, härligt team, mycket att göra, bra uteliv och förhoppningsvis trivs jag lika bra på jobbet men det tror jag.

Var inne på Blondinbellas blogg och läste ett super bra inlägg, hon är verkligen en duktig tjej med mycket bra tankar och åsikter. Fastnade framförallt för en mening som är så sant som det är sagt:
Meningen med livet är att skapa sin egen mening!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen bege mig till kontoret för att göra massa saker, kommer ta hela kvällen! sen ska jag träffa Bella, kommer bli så trevligt så!

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0