Dream catchers!

Nu måste jag ha en liten banan paus i mitt skrivande. Är klar med ett kompendium och har kommit halvvägs med det andra. Det svåra är bara att komma på vad man vill prata om, jag menar Turkiet har inte en lika fet historia som tillexempel Egypten. Ska ta en paus och passa på att läsa igenom lite dream catchers för mitt hotellområde. Många vet säkert inte vad dream catchers är och jag vet att jag pratar om det ofta i bloggen så därför tänkte jag berätta om det engång för alla.

När man ha rest med oss så får man ett mail som innehåller ett frågeformulär. Längst bak i det frågeformuläret så finns det ett fält där det står egna komentarer. Om en gäst skriver något i det formuläret så är det en dream catcher. Om det gästen skriver är positivt så är det en bra dreamcatcher om gästen skriver något dåligt så är det en dålig dreamcatcher, rätt logiskt eller hur. Det kan vara allt mellan himmel och jord, från transfer, hotellet, maten, shopping precis allt. När gästen skriver någonting om mig så har jag fått en personlig dreamcatcher, oavsätt om den är bra eller dålig. Så när vi har blue awards så få den guiden som har fått mest personliga positiva dream catchers ett pris.

Det som är så bra med dream catchers är att vii kan se precis vad våra gäster tycker. För det dom säger till oss är inte alltid sanningen. Så det jag ska göra nu är att läsa igenom de negativa dream catchers i mitt hotell område för att se vad vi måste förbättre. Vad det är gästerna klagar på mest.

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0