Bra avslut på en mindre bra vecka!

Som sagt min Söndags kväll kunde inte ha slutat bättre. Jag och Rikke cyklade ner till favorit restaurangen där vi mötte upp två andra härliga damer. Åt en fantastiskt god middag, mycket skit snack om allt och inget. Samtidigt som solen gick ner och livbandet spelade i bakgrunden. Avslutade kvällen med ett glas vin innan vi hoppade på cyklarna och begav oss hem längs med stranden. Annars har min dag varit bra, flygplatsen gick fint och det kändes skönt att vara tillbaka där igen. Tycker egentligen om flygplatsen, om jag bara fick ha på mig gymnastik skor. Fick en ny vän i form av en busschaufför som körde mig och mina gäster ut till flygplatsen. Han kunde inte ett ord engelska, men har var härlig ändå.

Nu sitter jag i sängen med absoult torr under armarna, jag ångrar mig varje gång. Men det är så skönt när det väl är gjort, värmen har nämligen kommit till Turkiet också. Nu ska jag läsa lite bloggar och sen krypa ner och läsa en bra bok innan det är dags att sova. I morgon är det en ny dag med nya möjligheter! =)

Sov gott och hoppas att ni har haft en bra helg!

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0