Vilken underbar dag!

Då var den otroligt långa och hårda arbetsdagen slut. Har som sagt varit på vårat Blue village hotell. Dagen började kl 12 med en fantastisk lång och god lunch med trevliga kollegor. Efter det spelade vi fotboll gästerna mot guiderna och vi guider vann såklart. Sedan stod det bamse klubben på schemat så efter två timmar fulla med målande, lekande, och som avslutades med ett stort vattenkrig så var det dags att åka hem. Nu ligger jag i sängen och läser bloggar, sen ska jag göra mina vanliga Söndags rutiner, damsuga, diska och stryka. (nu låter det som att jag bara diskar en gång i veckan men så är det inte)

Kl 19.00 är det dags för något som jag har längtat efter i nio långa veckor, SUSHI!!  Har äntligen lyckats tvinga med mig teamet till ett sushi ställe som tydligen ska vara sjukt bra. Jag är som ett barn på julafton, förväntansfull och spänd.

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0