Världens längsta vecka..

Men nu det Fredag vilket betyder att veckan börjar lida mot sitt slut, yes!!  Idag har de varit hard work från klockan 8 till halv 5, har haft jätte mycket att göra på service och även en hel del kontorsjobb. Kom hem för bara 15 min sen och ligger just nu i sängen och läser bloggar. Tänkte även försöka plugga lite Kairo, om jag är duktig så kanske jag lyckas plugga en timme. Det verkar i alla fall som att jag har en full proppad buss i morgon hela 38st gäster, vilket ska bli grymt roligt. Måste öva lite inför nästa vecka då mamma och pappa ska följa med, nervöst! Men det ska nog gå bra, hoppas jag. Sen vid sju tiden ikväll ska vi åka till Junglparken och ha dinnermingle (äta) och sen åka hem och sova. Jag sattsar på att gå och lägga mig runt 9tiden men jag vet att det inte kommer lyckas. Måste även komma ihåg att köpa med mig lite frukost tills i morgon, så att jag slipper svälta ihjäl i Kairo.

Ha en härlig Fredags kväll och njut av det underbara vädret! =)

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0