Soffe våldgästar bloggen

Nisse är och ringer London så jag passar på att uppdatera er där hemma lite. Idag började Nisse jobba vid tio så jag har hängt med Stina och Sofie hela dagen. Vi har grillat oss lite på stranden Old Vick och tryck i oss pizza. En soft dag med andra ord. Tog en promenad från stranden hem och ligger nu i sängen och käkar godis, har precis ätit kyckling och ris i sötsur sås (hemkörning) =) Vi ska väl snart börja styra upp oss lite, en dusch är prio ett. Sen ska vi ut och käka middag. Det pratas lite om thaimat vilket är heeelt ok för mig. Det var föresten en väldigt stilig reseledare som mötte oss på flygplatsen igår, eller förlåt UTANFÖR flygplatsen. Flygplatsen ska vi inte tala om, finns nog bara ett ord, kaos. Herrejösses, det var virrigare än i en hönsgård. Kösystem verkar inte existera här.. tutan i bilen däremot, den vet dom vart den sitter. Men för att återgå till Nisse, hon var så fin så =) Men när hon på vägen hit igår berättade att hon kör bil i detta land, på kvällen utan lysen?! (araberna ska spara på batteriet..) blev jag lite orolig. Imorgon ska vi till stranden på förmiddagen sen ska jag följa med på Nisses city tour på eftermiddagen. Det ska bli så skoj så. Man dricker tydligen en hel del te och så ska jag få träffa Nisses polare, Hamada från Hurghada =)
Blir nog deffinitivt en upplevelse.. om det är lite dålig stämmning på bussen ska jag nog lätta upp stämmningen lite och föreslå en liten uppvisning av reseledaren, trolivtvis balett. Blir nog toppen! Hoppas ni mår bra hemma.
Puss & Kram

Nisse hälsar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0