Söndag!

Min dator ville inte sammarbeta med mig i går men jag är inte chockad vi är ju trotts allt i Egypten. Men idag fungerar den bättre, peppar pepper. Igår jobbade jag hela dagen och var på allmänt strålande humör. Köpte massa godis och kakor till mina gäster som var sjuka och delade även ut till hotellpersonalen på Jungel parken. Hade en riktigt bra dag på jobbet. På kvällen åkte jag och casper till Senzo för att storhandla mat och på vägen ut fick jag även med mig ett par sjukt snygga skor som dess utom var på rea. 149 egyptiska pund, nästan gratis ju. (170 svenska)

Nu sitter jag i sängen och äter frukost, ska kila ner till gymmet så fort jag är klar. Kl 12 ska jag nämligen innbefinna mig på Aquamarin för att äta lunch, spela fotboll med gästerna och sedan rocka bamseklubben. slutar redan kl 5 efter bamseklubben så det är riktigt nice.

Nu måste jag springa ner till gymmet om jag ska hinna innan jag måste åka. Skriver mer när jag kommer hem ikväll. Men ha en fantastisk Söndag!

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0