Som vanligt...

så har jag inte gjort det jag borde göra. Jag som skulle plugga kairo hela dagen men istället så har jag gjort massa andra "viktiga" saker. Eller jag läste faktiskt igenom mitt kairo kompendium en gång, sen tröttnade jag. Istället jag har, strukit, diskat, druckit cola, läst bloggar, funderat på tatuering, lyssnat på musik och svart på massa mail. Nu ska jag snart palla mig iväg på massage och sen beställa hem en grekisksallad. Efter det ska jag göra ett nytt försök med Kairo pluggandet, men jag vet hur det kommer sluta. Har i och försig halva dagen i morgon på mig att plugga också, så det ska nog gå fint.

Nu ska jag kissa och klä på mig!

♥/D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0