Soffe är här!

Dagen började med att jag gick till gymmet och körde ett ordentligt helkropps pass och efter det storstädade jag lägenheten. Sen bar det iväg till flygplatsen för att möte första Stockholmsflyget och hämta upp Soffe och Stina! Efter att ha åkt runt halva Hurghada så kom vi äntligen hem Dock var jag tvungen att springa iväg på en gång, skulle ha service på två hotell, som tur var så hade jag bil så jag kom i tid. Sen mötte jag upp Stina, Soffe och andra Sofie för att bege oss till Cafe del mar för middag. Nu ska vi precis kypa ner i sängen och titta på film. I morgon ska jag ha flygplats och soffe ska självklart till stranden och pressa med dom andra två legisterna.

Vi funderar på om vi ska åka med stina och sofie till Kairo å Onsdag. Jag vill verkligen att Soffe ska få se pyramiderna men jag vet inte om jag kan ta ledigt, ska jobba på det i alla fall.

♥/D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0