Sista kvällen för lille Soffe

Shukran! Jaha då har en vecka snart passerat för mig. Det har gått så jädra snabbt, känns som om jag kom igår. Skulle gärna stanna en vecka till, mest för att få vara med Nisse då så klart. Idag har vi varit ute på mahmya igen. Nisse hade teamday och jag fick följa med på köpet, helt ok för mig. Dock så har typ hela teamet bränt sig, inklusive jag och Nisse. Det gör ont att sitta på min brända bakdel här i sängen just nu. Undra om man ska ta med sig en kudde ut ikväll och sitta på? Snart ska vi bege oss till White elephant som är en thai restaurang och käka middag med teamet. Eter det ska vi nog möta upp systrarna Järvinen och se vad som händer och sker. Planet lyfter inte förens runt tre imorgon så det blir en sovmorgon sen ska jag beställa in toast med mozzarella, skinka, tomat och philadelphia till frukost, serverat i sängen. Jag måste säga att Nisse sköter sig exemplariskt som värd. Just ja, vi såg DELFINER idag igen =) Idag hoppade dom inte lika mycket utan dom låg mest vid ytan och chillade precis i solskenet. Jag verkar föra tur med mig, innan jag kom hade Nisse inte sett en enda en. Nu ska vi måla oss lite sen bege oss. Just nu har jag Nisses röda skinkor som utsikt, måste göra något åt det känner jag..

Puss Puss
//Soffe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0