Onsdag i Hurghada

Sitter juts nu på kontoret och väntar på Suvi (bossen) vi ska nämligen ha medarbetarsamtal eller utvärdering av säsongen. Suvi åker nämligen nästa vecka och Rasmus ska ta över. Idag har jag haft service och välkomstmöte på våra "sämsta" hotell med mest problem. Efter det har jag gjort massa pappersarbete och liqviderat. Träffade på dom två gästerna som jag fick tampas med hela dagen igår också, men jag tänkte som sagt berätta allt om gårdagen när jag kommer hem.

Jag hoppas verkligen att vi ska ha vårat möta någonstans där man kan äta för jag är riktigt riktigt hungrig. Har inte ätit något förutom mjölk och flingor så det är verkligen dags för mat.

Funderar på om jag ska träna efter jobbet eller på min siesta har nämligen dinner mingle ikväll på ett av våra hotell, sen veckomöte/middag. Troligtvis blir det utgång också eftersom att Martin fyller år och för att hälsa Jennifer välkommen till teamet.

♥/D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0