Natt jobb

Då var man hemma efter att ha tagit hand om alla gäster som ska med det försenade planet. Har inte varit så mycket gnäll trotts allt, vilket alltid är skönt. Vi har spelat vattenpolo med gästerna, spelat fotboll och minglat runt svarat på frågor osv. Nu blev vi hemskickade för att sova innan det är dags att åka tillbaka och hämta gästera för att sedan köra ut dom till flygplatsen inatt. Kl 23.00 ska vi vara på hotellet och deras plan lyfter kl 2. Runt 2 tiden kommer även våra nya gäster ut som vi ska ta emot och skicka iväg med bussar till hotellen. Jag antar att jag kommer komma hem runt 3 tiden inatt. Sen upp i morgon bitti för en heldag med departure och arrival, bara härligt! Jag menar mamma och pappa kommer ju!!!   =) Happy!!

Nu ska jag då tydligen försöka sova några timmar, lycka till Denise. Är verkligen inte alls trött, men det är bara att lyda order. sätter på en film tror jag så kanske jag somnar sen!


♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0