Mamma och pappa..

landar här i Hurghada hos mig om exakt två timmar!! Denise är väldigt happy idag, trott kaos dagen som var igår. Skulle kunna skriva en hel bok om gårdagen men det har jag inte tid med, så här kommer höjdpunkterna. Som sagt 12 timmars flygförsening, satte alla gäster på vårat blue village hotel, spelade vattenpolo mot gästerna och fick fruktansvärt mycket styk. Minglade runt och försökte svara på alla tusen frågor, åkte hem och skulle sova i tre timmar vilket Denise absolut inte lyckades göra. Så jag storstädade, tvättade, diskade, fixade massa på kontoret och filosoferade. Åkte tillbaka till blue village för att plocka upp gästerna och köra ut dom till flygplatsen vid 23.00 tiden. Allt flöt på galant och vi fick in alla på flygplatsen och dom kom i väg på den nya avsatta tiden. Kl 02.00 var det dags att ta emot dom nya gästerna och 10 min innan dom kommer ut så kommer polisen. Självklart, pricken över it på en redan kaos dag. Alla guider springer in i en buss och sitter längst bak och gömmer sig medans travco försöker prata oss ur situationen. Efter mycket om och men lyckas dom och vi får tillåtelse att jobba, dom "såg mellan fingrarna"! Fick även reda på att jag inte har något visum i Egypten för det canselerade dom när dom arresterade mig! Så jag får egentligen inte ens vara här i Egypten, spännande. Men vi lyckades i alla fall få ombord alla gäster på bussar och skicka iväg dom till hotellen. Kl 03.30 krashade Denise ner i sängen och somnade som ett litet barn, men 07.30 ringde klockan igen. Då var det dags att åka ut till Empire hotel och börja skicka iväg alla gäster som ska hem idag. Inte mycket sömn här inte, vilket jag känner av idag. Men nu har jag liten paus så ska åka och möta Jennifer och äta lunch sen blir det tillbaka till Empire för att ta emot dom nya gästerna som kommer. Sen efter jag har tagit emot Stockholms planet så slutar jag så då ska jag hem byta om och hämta en bil sen åka direkt till mamma och pappa!!!! =)



♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0