Lala land...

Det blev lite pluggning trotts allt, känns helt okey faktiskt tror att jag har koll på det mesta. Dock har jag sån fruktansvärd ångest över att behöva gå upp halv 2 inatt. Men det ska bli roligt och jag vet att det är värt det när man väl kommer fram till kairo. Nu ska jag klä på mig transferuniformen och bege mig till Jungelparken för att ära mat, härligt. Frukost, lunch och middag på jungelparken, mig går det ingen nöd på.

Mamma och Pappa om ni läser så vore det trevligt med en liten skypdate, va sägs om halv 8 svensk tid?

Nu har jag inte tid med detta längre måste försöka hinna bli snygg så att jag inte skrämmer iväg gästerna!



♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0