Kastar in handduken..

Efter en lång men otroligt rolig och framför allt god kick down så kastar jag nu in handduken! De flesta andra fortsatte jakten på nya äventyr ut i Hurgahada natten men själv åkte jag hem och kröp ner i min underbara säng. I morgon kommer Soffe, jag längtar helt sjukt mycket vill bara att klockan ska bli halv tre i morgon. Kommer bli så roligt att träffa henne och sännande att se vad hon tycker om Egypten och Hurghada. Synd bara att dom måste åka med min transfer runt halva Hurghada innan vi kommer hem, både jag och Sofie jobbar nämligen. Men det ska bli roligt att ha dom på min transfer buss såklart.

Nu ska jag sova så att jag orkar upp och gymma i imorgon innan flygplatsen. God natt!

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0