Intensiv dag..

Då var det dags att bege sig till Empire hotel där jag ska hämta up en hel buss med troligtvis arga gäster. Vi har nämligen en 12 timmar lång flygförsening idag med vårat Stockholmsplan. Så vi måste hämta alla gäster och köra dom till vårat Blue village hotel där dom ska få nya rum och spendera hela dagen och kvällen. Jag ska även vara där hela dagen och lyssna på klagomål, arga gäster och försöka underhålla dom så gott det går. Sen vid 12 inatt ska vi köra ut dom till flygplatsen och vinka av dom, och kl 2 i natt ska vi ta emot dom nya gästerna som säkert kommer vara minst lika arga eftersom att dom har förlorat en hel dag av sin semester. Låter som en riktigt rolig dag tycker jag, nu ska jag kila!

♥/D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0