ingång?!

Har verkligen inte hunnit blogga någonting alls idag, vilket inte är likt mig. dagen började i alla fall med ett ordentligt pass på gymet för att sedan stor tvätta allt i hela lägenheten samtidigt som jag pluggade och åt nudlar. Sen var det dags för stars and beduins som gick bra, var en sjukt tråkig utflykt men jag gjorde det jag skulle och inte en droppe mer. När jag kom hem slängde jag mig in i duschen och slängde på mig kläder. Sen var det dags för melodifestivalen och mat på cafe del mar, lika gott som vanligt. Och för en gångs skull så vann faktiskt den bästa låten. Även om jag smyg hejade på dead by april. Kom precis hem och ramlade i hop i sängen, är sjukt trött så jag tänkte sova snart. Alla andra är ute ikväll men jag har service telefonen, så det blir inget av med det. Hoppas bara ingen dåre ringer och väcker mig i natt, vilket det garanterat kommer göra.

Sov gott och hoppas att ni har haft en bra Lördag!

♥/D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0