Idag är jag ledig..

Tog en riktigt skön sovmorgon och ligger nu i sängen och äter frukost. Det är inte speciellt bra väder idag så det blir ingen strand för mig. Där i mot så ska jag palla mig till gymmet, var år och dagar sedan jag var där. Måste komma igång igen nu, bara tre veckor kvar tills jag åker hem. Annars så tänkte jag mest bara softa, plugga kairo, äta lång lunch med jennifer och kanske om jag orkar handla lite mat. Jag får helt enkelt se vad dagen har att bjuda på här i Hurghada.

Har faktiskt inte så där jätte mycket spännande att berätta för tillfället, såg att ni hade riktigt bra väder hemma så passa på att njuta. Bara fem dagar tills mamma och pappa kommer!!

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0