Hög på livet!!

Förlåt för dålig uppdatering men mitt internet hade gått ut så jag var tvungen att fylla på det. Har haft en sjukt bra dag på jobbet, allt har bara flytit på hur bra som helst. Har även hunnit med att storstäda lägenheten, varit i el dahar och shoppat, ätit lunch på thai restaurangen, hjälpt Nina att packa och hjälpt Rasmus att städa.

Dessutom som att det inte redan var en bra dag så berättade Sophie (syster) på skype att hon precis har bokat en resa hit, och hon kommer redan på Måndag! Helt fantastiskt!! Är super taggad, glad, rastlös allt möjligt! Vill bara att det ska bli Måndag, men har tyvärr en hel vecka fram tills dess. Va roligt vi ska ha, vi ska åka på City tour (såklart), åka till Mahmya och bara ta det lugnt och sola. Förhoppningsvis så får jag ett riktigt bra schema nästa vecka.

I morgon är det hur som helst en ny dag, Tisdag. Vilket alltid innebär flygplats, jag ska göra massa saker i morgon på flygplatsen och vara kvar tills sista planet landar. Så det blir verkligen en hel dag!! Men det ska nog gå bra, hoppas dagen går fort bara. Sen på kvällen är det veckomöte/välkomstmöte för vi ska nämligen få en ny tjej till teamet. Ingen mindre än jennifer som jag gick på service och co med!!

Nu ska jag försöka lugna ner mig, läsa bloggar och sen försöka sova!! =)

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0