God morgon!

Shit vilken jäkla dag det var i går. Jobbade från 8 till 8 med två timmars siesta, så när vi äntligen kommer tillbaka till kontoret runt 8 tiden så får vi reda på att pga det som hände på flygplatsen i Tisdags så få vi inte sätta våran fot där idag. Vi har tre scandinaviska plan och 3 finska som landar och vi får inte vara på flygplatsen. Istället skulle jag och Martine åka runt till alla våra hotell och lämna brev till gästerna med info om vad som händer. Fem i tio kommer jag hem, hoppar snabbt in i duschen och klär på mig. Åker sedan till Viking för att kolla på matchen och dricka en öl med Rasmus. Många öl senare och ett besök på Kalypso kommer jag hem vid halv fyra tiden och somnar som en stock.

Ligger nu i sängen och äter frukost. Tänkte faktisk ligga här hela dagen, orkar verkligen inte gå till stranden idag. Så jag stannar hemma beställer hem en god lunch och tittar på film. Ska gymma och senare om jag orkar. Egentligen skulle jag, Rasmus och Adam ha hyrt en bil idag och åkt upp i rödahavsbergen till två stycken munk kloster men vi fick inte hyra bil pga att vi kom från Egypten.

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0