Givande dag..

Gud vilken givande dag det har varit idag. Första delen av dagen spenderades hemma i sängen framför en bra film. Sen lyckades jag palla ner över till Rasmus där jag och Nina låg i soffan och snackade skit medans Rasmus spelade dator. Vi drack även många koppar kaffe och åt chocklad. Nina hade lite ärenden som hon skulle uträtta så jag och Rasmus följde med. Det hela slutade med att vi körde runt i Hurghada och poppade musik, gick lös inne på en kontors affär där vi i princip köpte hela affären. Nästa stopp blev taxfree för att inhandla lite vin passade även på att kila in på apoteket och köpte ansiktsmask och fotfil. Sista stoppet för dagen blev fruktbutiken där jag och Nina köpte super mycket jordgubar för 5 svenska kronor, helt sjukt.

Nu är jag tillbaka i sängen och har en liten spa dag. Hårinpackning, ansiktsmask, fixar naglarna och äter jordgubbar. Funderar å om jag ska ta ett litet glas vin, men huvudvärken sitter fortfarande i från igår så jag skippar nog det. Tänkte städa lite senare och plugga Kairo. Förhoppningsvis så ska jag köra den på Lördag, har nämligen buss två.

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0