....!!!

Jag är här men mitt huvud är i redan i Sverige och i Turkiet. Just nu känns allt tåkigt och den här veckan har varit den längsta i mitt liv. Eller jobbet känns självklart inte tråkigt men allt annat. Är så trött på Hurghada och all jäkla sand. Jag håller fan med min super smarta syster när hon sa "Om man bara kunde ta bort all sand från gatorna", ta bort sanden i en öken, lycka till. Men så känns det, jag har sand precis överallt. Det ska bli så skönt att få åka till ett grönt och fint land, men mer att se, mer att göra, nya människor och nya utmaningar. Vill bara att mamma och pappa ska komma för jag saknar dom som in i bomben men också för att tiden kommer gå så fort då, vilket betyder att jag snart får åka hem.

Men jag är inte bitter, jag har haft en super bra säsong här och jag kunde inte ha fått en bättre första säsong. Men jag är bara trött på det nu, och vill se något nytt. Men nu ska jag sova för i morgon har jag service, poolwalk och dinnermingle. Måste även försöka plugga Kairo för det gick inte så bra på den fronten idag.

♥/D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0