Enastående ensamstående..

All luft gick ur mig lika fort som den fyllde upp mig! Det är tufft att vara borta från alla nära och kära speciellt när man vet att dom behöver en. Skulle bara vilka hoppa på första bästa planet och åka till Spanien.
Men tänk posetivt, och varje morgon när du vaknar så titta dig själv i spegen och tänk hur jävla bra du är och vilken tur du har som befinner dig just precis där. Om det är något du är missnöjd med, ta tag i det, gör något, förändra! Lev inte ett liv som du inte vill leva, men ge allt en andra chans. Och fungerar det fortfarande inte så är det inte värt det, då var det helt enkelt inte meningen. Jag tror att det finns en mening med precis allt, på ett eller annat sätt. Även om man inte förstår det nu så kommer det förr eller senare komma fram. Allt skit man gör för andra, och allt skit man tar från andra kommer belöna sig i framtiden! Ingenting gör man i onödan...! Håll alltid blicken högt och bli aldrig någonsin nöjd för det är det som driver en framåt, mot nya utmaningar och nya kunskaper!

Flum flum inlägg men behövde få skriva av mig lite, kommer inte kunna sova annars! Ny dag nya tag i morgon!

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0