En Söndag på kontoret..

Goddag mina kära vänner och ovänner!
Idag är det Söndag och jag har varit på kontoret i princip hela dagen och haft fix!! En hel jäkla massa Fix inför nästa vecka. Kairo i går gick riktigt bra tycker jag själv i alla fall. Nej men gästerna verkade nöjda och det är huvudsaken, även om jag själv skulle vilja spendera hela dagen på det Egyptiska museet. Tycker det är så otroligt ballt, gick runt med min lokalguide sherif i ca 45 minuter och han berättade massa häftiga saker som jag inte hade en aning om. Annars flöt det på bra hela dagen, ingen som gick vilje eller blev rånad. Och bussen höll hela vägen hem, dock var det en som spydde men det får man räkna med.

Nu håller jag på att tvätta för fullt, måste även diska! Har samlat på mig ett litet berg sen Casper åkte, inte bra Denise. Fick även reda på idag att jag måste flytta till ett av våra hotell i 8 dagar innna jag åker hem, jag som tycker om min lägenhet. Det bästa är att då bor jag ovan på kontoret.

Annars så får vi inte vara på flygplatsen på hela veckan vilket suger, nu när mamma och pappa kommer. Men hoppas våra travco guider tar väl hand om dom. Flyget från stockholm som kommer i morgon är även försenat och då snackar vi 10-12 timmar i bästa fall. Så det lutar åt att vi kommer få ta emot gästerna under natten mellan Måndag och Tisdag. Jippi, not!! Men det löser sig, det gör det alltid!

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0