Dålig City tour!

Vill bara säga godnatt och jag hoppas att ni har haft en fantastisk dag. City touren gick bra men det var den absolut sämsta jag har haft, självklart bara för att Soffe var med. Hade i princip bara danskar på bussen som inte förstod ett ord av det jag berättade och då är det inte lätt. Men ibland är det så och det är inte mycket jag kan göra åt saken. Soffe fick många fina presenter av mina "polare" och efter det så åt vi tacosallad så jag tror att hon var nöjd. Nu har vi precis tittat på film och ska sova, i morgon är det heldags utflykt till Mahmya som står på schemat, jag ber till gudarna för att det ska vara bra väder!!

Godnatt! ♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0