Dagen blir bara bättre och bättre..

Ringde precis Excursions för att veta när jag ska bli upphämtad för City touren och hur många gäster jag har osv. Fick veta att jag ska ha min favorit guide Honi och att jag har 25 st gäster vilket är det absolut bästa antalet. Och nu spelar dom precis min favorit låt på Nrj, den här dagen blir bara bättre och bättre. Håller även på att tvätta mitt täcke och sängkläder. Tänkte gå tillbaka till kontoret om en timme och skriva ut massa papper och ha mig innan jag blir upphämtad vid halv 4 tiden. Men innan dess så ska jag plugga på stars and beduins så att jag verkligen kan det tills i morgon.

Alla säger att jag tar mitt jobb på för stort allvar men jag menar det är faktiskt gäster som har betalat mycket pengar för att åka med på våra utflykter. Och som desutom har höga förväntningar, så självklart måste guiden göra ett bra jobb även om det "bara" är stars and beduins som ingen av oss guider tycker är speciellt bra eller rolig att köra. Man måste alltid göra sitt absolut bästa, and we are making holiday dreams come true!

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0