Då var det dags igen.

att hoppa i bingen och sova! City touren gick riktigt bra hade det som vanligt väldigt trevligt. Träffade chefen på parfymerit och även hans fru Hon var riktigt trevlig och vi hade väldigt roligt ihop trotts att hon inte förstod ett ord Engelska. han frågade mig igen om jag ville bli hans andra fru, jag sa att jag skulle överväga saken. Jag menar hans första fru var ju trevlig, vi skulle säkert komma riktigt bra överrens!

Tänkte faktisk lägga mig och läsa medans alla andra är ute och slirar. Måste vila upp mig tills Soffe kommer, det kommer nämligen bli en tuff vecka med mycket sol och bad. I morgon tänkte jag gå upp rätt tidigt och gå till gymmet innan det är dags för stars and beduins. Det verkar som att jag bara har 8 gäster vilket vore så sjukt tråkigt. Men det poseiva är att vi kommer bli klara snabbt vilket betyder att jag kommer hem snabbt.

Tack egypten för en trevlig dag och jag ser fram emot att träffa dig i morgon igen! God natt

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0