City tour med Soffe!

Hej bloggen!
Här i Egypten leker livet, förutom att vädret har varit lite si sådär idag. Jag och Soffe har legat på stranden hela dagen och stekt, soffe är till och med fläckvis bränd. Nu ska vi kila iväg till kontoret och sen blir det City tour för hela slanten. Tyvärr så kommer jag troligtvis bara ha en liten buss med ca 10 gäster vilket inte är speciellt roligt. Men det ska nog gå ändå, kommer bli så trevligt så. Soffe gillar inte maten här och hon tycker att araberna är otroligt lustiga! Idag höll två arabtjejer på att drunkna på stranden, dom skulle ha klädsim fast ingen av dom kunde simma. Vilket nästan resulterade i en drunkningsolycka, underhållning.

Igår var vi ute på lite galej, åt middag på Thairestaurang och sen hängde vi i sofforna på Shade och drack frukt drinkar. Live bandet spelade även så det var otroligt mysigt. Sen gled Stina och Sofie hem medans jag och Soffe gick till Papasbar och hängde med några av mina arabiska flygplats polare. Kom hem vid halv ett tiden, och stupade i säng.

Nu ska vi kila till kontoret! Är lite nervös att soffe ska med på min City tour!

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0