Bra Fredag..

Sitter i sängen och äter pastan som blev över från igår. Kom precis hem från kontoret efter en skön morgon med Josefine på SA3. (hotellområde 3, våra sämsta hotell) Tog som vanligt på mig massa uppgifter bla skriva ut biljett till en gäst som ska ha anslutningsflyg från Arlanda. Lovade även en annan gäst att jag skulle skriva ut massa info om Luxor och lämna till henne i morgon, så det ska jag sätta mig och göra nu. Ska även göra i ordning en frågesport till morgondagens stars and beduines, älskar frågelekar. Sen såklart förbereda dagens City Tour, mycket som ska fixas och trixas med. Om jag hinner så blir det även en snabb PN.

Annars så händer det inte så mycket, en vanlig dag i Egypten helt enkelt. Ni får ha en fantastisk Fredags eftermiddag!

♥/D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0