Berit 85?

Jag känner mig som Berit 85 just nu. Ligger i sängen, dricker te, lyssnar på lugna favoriter och pluggar inför en utflykt som jag ska ha för första gången på Lördag. Medans alla andra är ute och vänder upp och ner på Hurghada. Vet inte hur många sms jag har fått om att jag är tråkig och borde möta upp dom. Men nej jag har ont i huvudet och trivs bra i min säng. Marcus hade sagt att jag är pensionär, vilket kanske stämmer!

Känner att det inte kom ut så mycket vettigt ur det här inlägget! Bara massa babbel som vanligt, funderar på om jag ska sova. Eller om jag ska gå ner och köpa choklad och cola, men jag orkar verkligen inte klä på mig men är så sugen. Men nej det är nog sova som gäller, det är ju trotts allt en ny dag i morgon med service och city tour. Tror att jag börjar kl 8, men jag har ingenaning om vilka hotell jag ska till. Men det visar sig när jag kommer till kontoret.



♥/D

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Nisse, en sak som jag har uppmärksammat är att om jag sover för mycket får jag ofta ont i huvudet. Och som den rutinerade huvudvärks innehavaren jag är bör du ta detta tips i beaktande. Du dunar ju trots allt 12-13 timmar i sträck... Kram

2012-03-08 @ 22:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0