8 Mars

Torsdag den 8 Mars och den internationella kvinnodagen, någon som verkligen firas här i Egypten. Alla travco guider på flygplaten kom fram och sa grattis på kvinnodagen även dom på gymmet. Det är även en stor fest på white beach idag där alla tjejer får gratis drinkar hela kvällen. Men jag och min underbara huvudvärk ska hoppa in i duschen och sen krypa ner i sängen och läsa. Den förbannade huvudvärken kom smygandes vid 2 tiden och sen bara blivit värre och värre. Det rockade inte att stå på flygplatsen och försöka se glad ut, det ska gudarna veta. Jag skulle egentligen ha varit ledig idag men dom behövade hjälp på flygplatsen. Var departure ansvarig och visade Jennifer hur det går till. Sen på arrival så gav jag bara buss nummer och sände bussar, rätt chill. Efter flygplatsen så gick jag direkt till gymmet och fick massage, så himla skönt. Sen lagade jag faktiskt mat, typ första gången på två månader. Det blev laxpasta riktigt gott!

Annars har jag inte så mycket spännande att berätta idag, i morgon ska jag ha service på morgonen och sen City Tour så jag hoppas att huvudet känns bättre då.

♥/D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0