02.03.12

God morgon! Vaknade precis och flög upp ur sängen. Älskar känslan när man vaknar om inte har ont i huvudet. Sitter och äter frukost i sängen, mjölk, flingor och jordgubbar. Ska alldeles snart klä på mig och kila ner till gymmet och köra ett ordentligt pass. Var faktisk länge sedan nu, men det ska det bli ändring på. Annars så står kairo plugg på dagens schema. Måste verkligen plugga för om jag nu ska åka så hinner jag inte plugga ikväll, eftersom att jag har City Tour ikväll. Ska även försöka komma ihåg och ringa och fråga Exurcion hur många bokningar dom har än så länge.

Jag hoppas att jag ska åka till kairo dels för att det är förbannat roligt en också för att ha en ursäkt till att inte gå ut idag. Det är nämligen stor fest på Viking och alla ska dit, men pga att jag har haft så ont i huvudet på senaste tiden så har jag ingen lust att gå ut.

Men nu blir det gymmet eller innan jag drar så måste jag sätta på en tvättmaskin!
Skriver mer senare, ha en fantastisk Fredag!

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0