Virus!!!

Fan, jävla helvettes skit!! Nu är det inte bara jag som har virus utan hela min dator är full av dom små rackarna. Jag har inte gjort något konstigt alls, men igår började det ploppa upp massa skit som sa att jag har Trojaner och Worms och allt möjligt skit. 32 stycken virus har jag i min dator. Ingenting fungerar och allt går jätte segt. Va ska jag göra, är sämst på sånt här och fattar nada. Min kära lila dator, jag behöver hjälp och det är nu! Klarar mig inte en dag utan min dator. Jag som trodde att jag hade ett virus skydd men tydligen inte. Är så ledsen just nu och sörjer min dator, någon måste rädda den! Marcus, vart är du när jag behöver dig!!!

Det possitiva med idag är att det ät Torsdag i morgon och det betyder att mamma och pappa kommer! Jag längtar ihjäl mig!! 

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0