Vecka 23..

Jaha då var det vecka 23, inte för att det säger mig speciellt mycket men så står det i alla fall på mitt schema. Det står inte litet och deskret uppe i ett hörn, nej det står med stora tjocka bokstäver så att man absolut inte ska missa det. Som om det vore kungens födelsedag eller liknande. Ändå säger det mig ingenting, vecka som vecka lixom. Datum där i mot är något helt annat och mycket mer spännande. Om vi tar dagens datum till exempel 4 juni 2012, det datumet är ett förbannat bra datum. Det betyder nämligen att det bara är tre dagar kvar till den 7 juni 2012 och då kommer min mammi och pappi. Den 7 juni 2012 är ett mycket speciellt datum, som säger mig tusen gånger mer än vecka 23. Vem fan bryr sig och vad det är för vecka....Konstigt! 

Jobbade i alla fall idag och det gick helt okey. Min sjukdom har tagit en ny nivå idag, den har gått från feber och halsont till hosta och snor. Tror fasen jag gillade den första fasen bättre.
Nu ska jag spöa viktor i pingis, sen ska jag spela krigs spel på datorn och dricka tee. Bättre underhållnig får man leta efter!!! Not..

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0