Tiden går fort!

För exakt ett år sedan kom jag och min fina fru hem efter världens bästa resa till Barcelona. Fem intensiva dygn spenderades med sangria litervis och massvis av tapas, en heldag på Barcelonas turist bussar, shopping, party hela nätterna som resulterade i fosterställning självförvållat. Stransmys med galna spaniorer, take my picture Hollywood. Livsglädje på högsta nivå! 

   

Så otroligt mycket har hänt på bara ett år:
Jag tog studenten den 10 Juni efter tre underbara år
Jag jobbade min sista sommar på ICA Kvantum
Jag åkte till Göteborg och såg Maiden för andra gången
Jag tog över specialen under en period 
Jag gick ner 10 kilo i vikt som jag har gått upp nu igen!
Jag åkte till Spanien på guide skola i fem veckor bästa någonsin (bröt även revbenen)
Jag firade jul hemma för första gången på två år
Jag fick jobb hos Fritidsresor
Jag tog mitt pick och pack och flyttade till Egypten i 3 månader
Jag fyllde 20 år!
Jag tog ännu en gång mitt pick och pack och flyttade till Turkiet

Frågan är vad detta år har att erbjuda, va händer härnest?

♥/D


Kommentarer
Postat av: Frugan

ÄLSKAR DETTA INLÄGG!!!SAKNAR DIG,OSS OCH HUR VI ALLTID LEVERERAR!! LOVE

2012-06-03 @ 16:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0