Strand häng..

Godmorgon! Vaknde för en liten stund sedan och ska nu bege mig till stranden för att hänga lite med faster och kusin. Man får passa på att umgås så mycket som det bara går mellan jobbet. Igår var det helt sjukt jobbade från 8 till 5 i natt med bara en timme paus för middag. Natten var galen med flygförseningar, kaos på flygplattsen, försvunna bilar osv. Men det gick bra tillslut! Idag börjar jag inte jobba förrens kl 4 så jag hinner vara på stranden några timmar, dock i skuggan med övre delen av kroppen.
Har fått ett helt okey bra schema inför nästa vecka, ska bland annat hålla i midsommar firande på palm beach och en massa service, känns bra.

Nu ska jag packa ihop mig och hoppa på cykeln och trampa på till stranden.

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0