Simsalabim!

Pingisen gick såklart åt helvette, vem försöker jag lura. Jag förlorade precis som vanligt, men jag är lika glad för det. Efter pingisen bestämde Viktor sig för att möblera om i mitt rum, han är trött på mitt gnäll om att jag bara har en enkelsäng. Så nu helt plötsligt har jag en dubbel säng. Simsalabim!
Riktigt nice, dock skulle jag behöva köpa en till kudde och nya sängkläder. Får se om jag kanske hittar något på Metro. Ska fasen unna mig det nu när jag knappt har gjort av med några pengar alls den här veckan (sjuk!)
Om jag har tid ska jag gå dit i morgon och titta, kanske till och med köpa lite ljus och sånt skit, det är så fuktansvärt omysigt hemma hos oss.

Nu ska jag i alla fall lägga mig och läsa och sen sova, i morgon väntar en ny dag med service och hosting av turkish night, spännande. Jag menar prata, minga och äta är ju mina specialiteter.

Godnatt!

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0