RedBull..

Sitter på kontoret som vanligt och bråkar med den här jäkla datorn. Tänk att den aldrig vill göra som jag vill, försöker göra nya hotell böcker till våra tre nya hotell men det går inge vidare. Precis när jag var som mest irriterad och trött så kom en vänlig kille upp och bjöd hela kontoret på Redbull, precis vad jag behövde. Det tycket han också för han tvingade mig att ta två stcken, dagens hjälte.

I går kväll träffade jag Anette och Felicia på ders hotell för att titta på matchen och äta middag. Orkade inte åka hem efter så jag sov kvar där, riktigt mysigt. Snart är det dags för service igen och efter det veckomöte. Blir en lugn kväll igen med mysmiddag med Rikke och sen hem och titta på film.

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0