Nu har jag bestämt mig..

Nu har jag nått den punkten där jag känner att jag inte kan vara sjuk längre! Jag har städat, vädrat sängkläderna och duschat. Nu är alla sjukbasiller borta och jag kommer vara helt frisk när jag vaknar i morgon, det har jag bestämt. Jag har inte tid att vara sjuk längre, och jag har deffenitivt inte tålamod till att vara sjuk längre. I morgon är det en ny vecka med nya möjligheter och jag ska vara frisk, så är det bara.

Viktor kom och räddade min dag tidigare idag, han kom nämligen hem med en hel hög med filmer till mig. Super bra filmer. Så jag har tittat på blood dimond och Gladiator idag och ikväll ska jag hem till en kollega och titta på ännu en film och ha fruktstund, mysigt.

Jag ska även gå en match med absolut torr ikväll, sist gick jag ur striden som vinnare. Men man ska aldrig bli för självsäker!

♥/D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0